Hotel, restaurace a wellness
Podnikáte v oboru ubytování, pohostinství či wellness? Dopřejte svým klientům pohodlí, přístup k informacím, ale i zábavu prostřednictvím dotykového informačního panelu. Investice do zvýšování kvality služeb se vždy vyplatí.
Možnosti využití dotykového informačního panelu
- náhrada noční služby na recepci
- objednávky snídaně, buzení
- podání stížnosti, návrhu na zlepšení, připomínky
- prolistování menu, nabídka služeb a objednávky
- objednávky z menu v restauraci
- nabídka služeb a jejich objednávka
- orientační plánek
- nahlášení závad
- navolení hudby v restauraci dle vlastního vkusu
- fulltextové vyhledávání
- hry na zkrácení chvíle při čekání
A ještě něco navíc...
Mějte ve svém hotelu unikátní vychytávku - virtuálního recepčního a informačního „vrátného“. Jde o rozpracovaný projekt s velkým potenciálem, ale také je na něm ještě mnoho práce a vyžaduje investici cca 500 tisíc Kč. Máte zájem dozvědět se více o této vychytávce, případně se stát našim partnerem? Ozvěte se nám.
Odlište se od konkurence a posuňte úroveň svého podniku. V čem konkrétně pomůže dotykový informační panel Vám? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky a probereme Vaše možnosti.